ابراز همدردی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در پی درگذشت همکار اداره کل ارشاد استان

ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در پی درگذشت ناگهانی «سید علی اکبر موسوی»، مدیر گروه اداری و همکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت، ابراز همدردی کرد.

ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در پی درگذشت ناگهانی «سید علی اکبر موسوی»، مدیر گروه اداری و همکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت، ابراز همدردی کرد، در این پیام تسلیت خطاب به «صابر سهرابی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، همکاران و اصحاب فرهنگ و هنر استان آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند مرحوم «سیدعلی اکبر موسوی»، همکار با اخلاق، متعهد و از یادگاران دفاع مقدس بود که در طول خدمت صادقانه خود در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در حوزه اجرای برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از هیچ خدمتی فروگذار نکرد و همواره در انجام امور مربوطه و محوله متعهد و کوشا بود. بدون شک این خدمات ارزنده برای آن مرحوم باقیات و صالحاتی در نزد خداوند مهربان و خاطراتی به یادگار برای اصحاب مساجد استان خواهد شد که هیچگاه از یاد ها نخواهد رفت.

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ضمن عرض تسلیت این ضایعه تاسف بار به خانواده محترم و داغدار مرحوم «سیدعلی اکبر موسوی»، جنابعالی، همکاران و اصحاب محترم فرهنگ و هنر، از خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم مسالت دارد. باشد که قرین رحمت الهی و همنشین جد بزرگوارشان حضرت سیدالشهدا (ع) شوند.

روحش شاد و یادش گرامی!

کد خبر 936636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha