برگزاری آزمون سنجش مهارت کار دانش در پردیس آموزش کشاورزی جهرم

زرگری گفت: آزمون سنجش مهارت کار دانش با حضور ۹۱ نفر در پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «حمید زرگری»، امروز (دوشنبه ۱۹خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون سنجش مهارت کاردانش  در پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان جهرم، گفت: این آزمون با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از ۲۰ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد ماه در محل سالن سایت این پردیس به صورت نظری و عملی برگزار شد.

 

رئیس پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان جهرم، افزود: این آزمون سنجش مهارت کشاورزی برای نخستین بار در سال جاری و با حضور شهرستان های  تحت پوشش پردیس آموزش کشاورزی جهرم شامل شهرستان های فسا و داراب و با حضور ۹۱ نفر  از فراگیران رشته های  کشت گیاهان دارویی و زعفران و مهارت های سویا و آفتابگردان برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: این آزمون در قالب استانداردهای مهارتی گروه کشاورزی از طریق بانک سئوالات بارگذاری شده در سامانه آموزش مهارتی کاردانش و به صورت آنلاین در پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جهرم ویژه داوطلبان بزرگسال با همکاری معاونت سازمان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جهرم و با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا اجراء شد.

 

زرگری در پایان اظهار کرد: داوطلبان پس از گذراندن دروس عمومی در مدارس بزرگسالان آموزش و پرورش موفق به اخذ دیپلم کاردانش می شوند.

کد خبر 936705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha