دشمن به دنبال القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است

سردار عبدالله پور با بیان اینکه تمام تلاش دشمن القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است گفت: اگر تمام دنیا جمع شوند، نمی‌توانند در زمینه نظامی حریف ایران شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، سردار «محمد عبدالله‌پور» امروز ( دوشنبه، 19خرداد ) در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در مصلی این شهرستان اظهار کرد: سپاه مولود انقلاب بود و برای اداره کشور واجب است که حضور داشته باشد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به دنبال عدالت و ترویج آرمان‍‌های امام راحل هستیم گفت: رهبر، مکتب و مردم از اجزا انقلاب‌ها هستند و ابتکار امام راحل این بود که انقلاب را به مردم سپرد.

 

عبدالله‌پور با بیان اینکه اطلاعات و ناجا در تامین امنیت خیلی قدرتمند هستند تصریح کرد: تمام دنیا جمع شوند، نمی‌توانند در زمینه نظامی حریف ایران شوند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایران دارای ۷۰۰ گردان بسیجی و ۹۰۰ گردان امنیتی است خاطرنشان کرد: ما بیش از یک هزار گردان داریم که اگر در جامعه کسی قصد تخریب داشته باشد دستش را کوتاه می‌کنند.

 

عبدالله‌پور با بیان اینکه در استان ظرف ۴۹ روز ۵۰ میلیارد تومان به مردم آسیب دیده از کرونا کمک شد، گفت: هنر سپاه این است که تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه امام راحل نقش مردم را در همه عرصه ها احیا کرد عنوان داشت: دشمن به دنبال این است که بگوید نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است.

 

عبدالله‌پور با بیان اینکه کار سپاه و بسیج ثبات کارآمدی نظام است خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی سپاه و بسیج حل مشکلات مردم و کارآمد کردن نظام است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هر اداره و نهادی اگر مشکلی دارد سپاه باید وارد شود تا رفع مشکل کند اظهار کرد: سپاه جز با ضدانقلاب با همه رفیق است.

 

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن روی زن، جوان و خانواده است افزود: اگر سپاه به سمت مسئولان نرود و با همکاری هم‌ سمت خانواده‌‍‌ها نروند، زندگی‌ها متلاشی می‌شود.

 

سردار عبدالله پور با بیان اینکه اگر جوانان سواد رسانه‌ای نداشته باشند دشمنان در فضای مجازی قتل عام می‌کنند گفت: هر جا مشکل است سپاه و بسیج باید در آن دیده شوند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: سپاه حامی همه مستضعفان است و در نابودی اسراییل جدی هستیم و این آرمان‌های نظام و انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه سرهنگ حسینی در این ۱۸ ماه تلاش‌های فراوانی کشید خاطرنشان کرد: وی را به عنوان جانشین لشکر ۱۶ پیاده قدس انتخاب کردیم.

 

سردار عبدالله پور با بیان اینکه ما صومعه سرا را در جنگ دیدم و توانایی‌های زیادی داشت اظهار کرد: ۱۰ درصد توانایی‌های آن زمان را الان در شهرستان نمی‌بینیم و توقع ما از جهانبخش آرمان که سه سال به عنوان فرمانده سپاه برتر انتخاب شده است این است که این توانایی‌ها را احیا کند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۳۰ سال دیگر اگر با این جمعیت پیش رویم باید کارگر از خارج بیاوریم افزود: در حوزه سبک زندگی باید به کمک روحانیون سبک زندگی اسلامی را ترویج دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه بروکراسی در سپاه و ادارات کم شود گفت: اصل سپاه، پایگاه مقاومت است و خودش باید راهبرد پیدا کند.

 

گفتنی است، در این مراسم از زحمات ۱۸ماهه سرهنگ سیدحسن حسینی تشکر و جهانبخش آرمان به عنوان فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا معرفی شد.

کد خبر 936722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha