۷۰ کیلومتر از معابر شهر شیروان نیاز به آسفالت دارد

شهردار شیروان گفت: در حال حاضر ۷۰ کیلومتر از معابر دومین شهر خراسان شمالی نیاز به آسفالت دارد.

«شاهرخ شاهرخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان بیان داشت: حدود ۲۰ درصد از معابر شیروان آسفالت نشده و یا دارای آسفالت فرسوده است که این میزان معادل ۷۰ کیلومتر است و نیاز است که آسفالت شود.


 

شهردار شیروان اظهار داشت: کل معابر سطح شهر شیروان ۳۱۱ کیلومتر است که حدود ۳۰ کیلومتر آن معابر اصلی و ۲۷۰ کیلومتر معابر فرعی است.

 

شاهرخی عنوان کرد: تاکنون ۸۰ درصد معابر شهر شیروان، معادل ۲۵۰ کیلومتر آن آسفالت شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، از محل بودجه مصوب امسال شورای شهر برای آسفالت معابر و گذرگاه های این شهر در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به احتمال افزایش این رقم، اظهارداشت: بودجه شهرداری شیروان در سال ۹۹، بیش از ۵۶۳ میلیارد ریال تصویب شده که بیشترین بودجه در نظر گرفته شده برای هزینه‌های جاری است.

 


شهردار شیروان تصریح کرد: از کل بودجه شهر در سال جاری، ۴۰ درصد برای عملیات عمرانی و ۶۰ درصد برای هزینه های جاری صرف خواهد شد.

 

 

شاهرخی اذعان داشت: تاکنون هفت میلیارد ریال قیر برای آسفالت معابر شهری خریداری شده که با توجه به کمبود و گران شدن آن در نظر داریم فعلا نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم.

 


وی بیان داشت: همچنین با توجه به افزایش قیمت قیر، توان خرید پایین آمده ولی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهیم کرد.

 

 

شاهرخی افزود: امسال با اقدامات انجام شده سعی خواهیم کرد خدمات خوبی در بخش های عمرانی در سطح شهر صورت گیرد تا باعث رضایت شهروندان و رفاه حال آنان باشد.

کد خبر 936918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha