وظیفه اصلی حلقه های صالحین بسیج، تقویت اعتقادات جوانان است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: وظیفه اصلی حلقه های صالحین بسیج، تقویت اعتقادات جوانان است، چرا که امر باعث باروری درخت ایمان و به ثمر نشستن آن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «آیت الله ابوالقاسم یعقوبی» شب گذشته (19 خرداد) در نشست با سرمربیان حلقه های صالحین بسیج که در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های سرمربیان حلقه های صالحین، گفت: ایمان و باور درست در کنار عمل صالح و شایسته باعث ماندگاری در دل ها می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با دانشجویان اشاره و بیان کرد: یکی از کارهای مهمی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توصیه کرده اند، تقویت مبانی اعتقادی جوانان است، چرا که این امر باعث باروری درخت ایمان این شجره طیبه و به ثمر نشستن آن خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی و اساسی حلقه های صالحین بسیج تقویت بنیه اعتقادی جوانان است که ریشه های اساسی اسلام هستند، اضافه کرد: با محکم شدن اعتقادات می توان در مقابل تمام طوفان های سیاسی، اعتقادی، فرهنگی و ... مستحکم، مقاوم و بدون شکست و تزلزل ایستاد.

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه از تمام جهات شبهه، انحراف، آسیب از طرق مختلف مانند فضای مجازی و رسانه های ماهواره ای به سمت جوانان جاری است و مثل بمب شیمیایی در حال ایجاد مسمومیت در جامعه است، اظهارداشت: اگر حلقه های صالحین و مجموعه هایی که کاراعتقادی انجام می دهند نتوانند پاسخگوی این شبهات و انحرافات باشند، جوانان ما به تباهی کشیده شده و انقلاب به دست نااهلان خواهد افتاد.

 

آیت الله یعقوبی به تدریس و تفسیر دعای مکارم الاخلاق در حلقه های صالحین تأکید کرد و گفت: دعای مکارم الاخلاق 200 عنوان و محور اصلی دارد که اگر در حلقه های صالحین تفسیر، تدریس و با شرایط زمان و مکان تطبیق داده شود راه گشا در تقویت مبانی اعتقادی جوانان خواهد بود.

 

سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست به حضور بسیج در فراز و نشیب های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: به برکت بسیج، فرهنگ و تفکر بسیجی این انقلاب با همه دشمنی های انجام شده حفظ و تا امروز با عزت و سربلندی مسیر خود را ادامه خواهد داد.

 

وی به تشریح مأموریت های بسیج پرداخت و خاطرنشان کرد: نگاه سازمان بسیج مستضعفین تقویت و هویت بخشی به پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های اصلی جوشش انقلاب اسلامی است.

 

گفتنی است، در پایان از چند سرمربی حلقه های صالحین تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 936967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha