آموزش بهداشت فردی در جامعه تقویت شود

«رضا عسگری» برتقویت آموزش بهداشت فردی در جامعه تاکید کرد و گفت: همانند گذشته باید گند زدایی و ضدعفونی منزال و معابر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرماندار زنجان امروز سه شنبه در جلسه ستاد کرونا اظهار کرد: نظارت بر ادغام شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی تقویت شود.

 

رضا عسگری با اشاره به اینکه باید این شرکت نسبت به کلر سنجی آب شرب در روستاها بیشتر توجه کند، گفت: باید شرکت آب و فاضلاب شهری استان به ارتقای کیفیت آب شرب بیشتر توجه کند.

 

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل تابستان خوب شدن هوا مردم به دشت و دم می‌روند، خاطرنشان کرد: بنابراین باید کلر سنجی آب شرب مورد توجه قرار گیرد.

 

این مقام مسئول با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و آموزش های عمومی در این خصوص ادامه داد: مردم دیگر کرونا را جدی نمی‌گیرند و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا دوباره فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

 

عسگری بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید به مردم این مهم را گوشزد کنند که کرونا همچنان وجود دارد و تمام نشده است.

 

عسگری برتقویت آموزش بهداشت فردی در جامعه تاکید کرد و یاد آورشد: همانند گذشته باید گند زدایی و ضدعفونی منزال و معابر مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 936972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha