جلوگیری از ساخت قبرستان اسلامی در «استفورد» آمریکا

انجمن «همه مسلمانان» اعلام کرد که از مسئولان منطقه «استفورد» ایالت ویرجینیای آمریکا به خاطر جلوگیری از ساخت قبرستان اسلامی شکایت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « insidenova»، انجمن «همه مسلمانان» اعلام کرد که از مسئولان منطقه «استفورد» ایالت ویرجینیای آمریکا به خاطر جلوگیری از ساخت قبرستان اسلامی شکایت می کند.

 

انجمن «همه مسلمانان آمریکا» یک سازمان غیر دولتی مذهبی واقع در ایالت ویرجینیا است که خدمات کفن و دفن اجساد با هزینه پایین را به مسلمانان این منطقه به ویژه آنهایی که فاقد خویشاوند نزدیک یا امکانات مالی هستند، ارائه می دهد.

 

ظرفیت قبرستان کنونی مسلمانان در جنوب استفورد در حال تکمیل است و قرار بود قبرستان دیگری در «گریسونویل» این منطقه ساخته شود که مورد مخالفت قرار گرفت.

 

در سال 2015 میلادی انجمن «همه مسلمانان» زمین این قبرستان را خریداری کرد و در همان زمان اجازه ساخت قبرستان اسلامی را هم گرفت اما حالا در حالی که قرار بود کار ساخت این مکان آغاز شود مخالفت ها مانع از انجام آن شد.

 

این انجمن با انتشار بیانیه ای در این زمینه نوشت: مانع تراشی بر سر راه این سازمان برای استفاده از زمینی که خریداری کرده است با اعمال شرایط و قوانین جدید قابل قبول نیست.

 

در این بیانیه آمده است که مسئولان استفورد سفارش مرکز بهداشت ویرجینیا مبنی بر اینکه قبرستان پیشنهاد شده هیچ گونه مشکلی برای سلامت عمومی به وجود نمی آورد را نادیده گرفته اند.

 

انجمن همه مسلمانان از استفورد خواست تا مجور ساخت قبرستان را صادر کند ،در غیر این صورت با شکایت این انجمن به مسئولان قضایی مواجه خواهد شد.

کد خبر 936998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha