تغییر آگهی نمای ساختمان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور / امر به فاصله گذاری اجتماعی

​ستاد امر به معروف و نهی از منکر با توجه به بحث روز جامعه مبنی بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از رفت‌و‌آمد‌های غیرضروری شهروندان در روز‌های کرونایی، تابلوی آگهی‌نمای ساختمان ستاد را با موضوع رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تغییر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر، تازه‌ترین طرح تابلوی آگهی‌نمای ساختمان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از اجتماعات کوچک و بزرگ در جامعه و نیز خودداری از رفت‌و‌آمدهای زائد شهروندان طراحی و رونمایی شد.

 

ستاد امر به معروف و نهی از منکر با توجه به بحث روز جامعه مبنی بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از رفت‌و‌آمد‌های غیرضروری شهروندان در روز‌های کرونایی، تابلوی آگهی‌نمای ساختمان ستاد را با موضوع رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از رفت‌و‌آمد زائد تغییر داد.

در این تابلوی آگهی‌نما که بصورت کاملاً ساده طراحی شده، عبارت امر به معروف را به عنوان «امر به فاصله گذاری اجتماعی» و همچنین عبارت نهی از منکر را به عنوان «نهی از رفت و آمد زائد» در اجتماع تعبیر و جلوه‌گر کرده است.

 

کد خبر 937021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha