تعاملات فرهنگی مناسب سبب ارتقای فرهنگ عمومی می شود

حجت الاسلام دانشی گفت: تعاملات فرهنگی مناسب سبب ارتقای فرهنگ عمومی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «عباس دانشی» امروز (سه شنبه20خرداد) در دیدار با امام جمعه شهرستان کمیجان گفت: شهرستان کمیجان به لحاظ اجرای برنامه های فرهنگی هنری دارای ظرفیت بالایی است که می طلبد سایر نهادها هم در راستای ارتقای بیش از پیش این پتانسیل ها تلاش کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: درخشش هنرمندانی از شهرستان کمیجان در جشنواره ها و مسابقات سراسری بیانگر وجود ظرفیت های هنری در این شهرستان است که لازم است زیرساخت های فرهنگی شهرستان در همه سطوح تقویت شود.

 

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که می تواند در جلسات شورای فرهنگ عمومی مطرح شود نامگذاری مساجد است به طوری که از نام مبارک همه ائمه در نامگذاری مساجد بهره گیری شود و فقط مختص به چند معصوم و امام بزرگوار نباشد.

 

در ادامه این دیدار حجت الاسلام «علی مقدسی پور» ضمن تشکر و تقدیر از برنامه های قرآنی و تعاملات فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان در ایام قرنطینه و خانه نشینی جهت مبارزه با کرونا ویروس گفت: هم افزایی بسیار خوبی بین ادارات و نهادهای فرهنگی این شهرستان در این ایام به وجود آمد که منجر به اجرای برنامه های تاثیر گذاری بین افراد جامعه شد.

 

امام جمعه شهرستان کمیجان افزود: اصحاب قرآنی، اهالی فرهنگ و هنر و رسانه کمیجان می توانند با تعامل و انتقال تجربیات خود سبب رونق فرهنگ عمومی شوند.

 

لازم به ذکر است، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مرکزی و حجت الاسلام  دانشی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی جهت پیگیری و بررسی پاره ای از مسائل مرتبط با مجتمع فرهنگی هنری کمیجان به این شهرستان سفر کردند.

کد خبر 937022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha