آسایش شهروندان شیرازی با اجرای «نهضت آسفالت معابر»

قائدی گفت: در طرح «نهضت آسفالت معابر»، تامین آرامش و آسایش شهروندان و ارتقای کیفی معابر مد نظر قرار دارد و در حال حاضر، شهرداری شیراز با تیم های مختلف پخش آسفالت بر اساس اولویت بندی در سطح معابر در حال انجام عملیات روکش آسفالت است.

«نواب قائدی» از آغاز نهضت خط کشی معابر سطح شهر شیراز خبر داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: تا کنون بیش از 300 هزار متر مربع از معابر سطح شهر شیراز تحت پوشش روکش آسفالت قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: با تلاش بی وقفه شهرداری شیراز، آسفالت داغ و گرمای هوا نیز از تلاش پرسنل خدوم شهرداری شیراز در ارائه خدمات به شهروندان در این حوزه کم نکرده است.

وی اضافه کرد: در طرح «نهضت آسفالت معابر»، تامین آرامش و آسایش شهروندان و ارتقای کیفی معابر مد نظر قرار دارد و در حال حاضر، شهرداری شیراز با تیم های مختلف پخش آسفالت بر اساس اولویت بندی در سطح معابر در حال انجام عملیات روکش آسفالت است.

قائدی تاکید کرد: مصمم هستیم تا طرح «نهضت خط کشی معابر سطح شهر» را با هدف افزایش ضریب ایمنی، کنترل ترافیک، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه، زیباسازی معابر شهری و فراهم کردن محورهای قابل رویت برای رانندگان به طور گسترده به اجرا درآوریم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز، عملیات روکش آسفالت معابر شهری را نیاز شهر و یکی از مطالبات به حق شهروندان دانست و گفت: رفع نیاز شهر و شهروندان، اولویت اصلی شورای شهر شیراز و مدیریت شهری است.

کد خبر 937048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha