تمجید رییس حوزه هنری از فعالیت‌های مؤسسه بین‌المللی الهدی

محسن مومنی‌شریف، رییس حوزه هنری از فعالیت‌های مؤسسه بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حوزه تولید و انتشار نشریات و آثار مکتوب به زبان‌های متنوع، تمجید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد اسدی‌موحد، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور در محل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با محسن مومنی‌شریف، رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیدات مکتوب در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام اسدی‌موحد هدف از برگزاری این جلسه را  بررسی زمینه‌های همکاری مشترک میان حوزه هنری سازمان تبلیغات و مؤسسه الهدی برشمرد و آمادگی این مؤسسه در جهت تشریک مساعی و هم افزایی در زمینه توسعه خدمات فرهنگی، هنری حوزه هنری در بستر مبادلات فرهنگی را اعلام کرد.

وی همچنین برای همکاری با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در معرفی و ترجمه و انتشار آثار فرهنگی و تولیدات مکتوب در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تمدن نوین اسلامی در عرصه بین‌الملل اعلام آمادگی کرد.

در ادامه این نشست، طرفین ضمن تبیین راهبردها و اهداف مشترک در خصوص گسترش زمينه‌های همكاري، همفكری، مقرر شد کارگروه‌های کارشناسی نسبت به تدوین راهکارهای عملی در جهت توزیع و معرفی آثار فرهنگی، ادبی و هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های مؤسسه الهدی برای معرفی فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی و اسلامی اقدام کنند.

مومنی‌شریف هم در سخنانی، ضمن قدردانی از فعالیت‌های مؤسسه الهدی در حوزه تولید و انتشار نشریات بین‌المللی و آثار مکتوب به زبان‌های متنوع با توجه به شرایط و تنگناهای اقتصادی و مالی حاکم بر نهادهای فرهنگی دولتی تولید این قبیل آثار توسط مؤسسه الهدی را نشان از اهتمام و تعهد مدیران و کارشناسان این مؤسسه به رسالت فرهنگی بین‌المللی این مؤسسه انتشاراتی در راستای توسعه دیپلماسی فرهنگی ایران، ارزشمند و تأثیرگذار ارزیابی کرد.

وی آمادگی همکاری همه‌جانبه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با مؤسسه الهدی در زمینه فعالیت‌های مشترک فرهنگی، هنری، آموزشی و انتشاراتی با رویکرد پاسخگویی به نیازهای فرهنگی آموزشی مخاطبان برون‌مرزی اعلام کرد.

کد خبر 937053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha