پایگاه اطلاع رسانی فهما کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

پایگاه اطلاع رسانی فهما کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امروز سه‌شنبه ۲۰ خرداد در آیینی و از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در این آیین که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: این پورتال یک پایگاه مسنجم و یکنواختی است که با ظرفیت ها و توانمندی های موجود در ستاد کانون های مساجد می‌تواند عملکرد موفق و قابل‌توجهی از خود برجای بگذارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این پورتال میتواند تعامل و تبادل اطلاعات در درج اخبار ستادها را به خوبی محقق کند و بی‌شک باید از این ظرفیت به بهترین نحو بهره‌گیری شود.

 

وی تصریح کرد: این پایگاه همچنین می‌تواند در اطلاع رسانی رویداد ملی «فهما» نیز بسیار موثر واقع شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه به عملکرد این ستاد در رویداد ملی «فهما» در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این استان جزو پنج استان برتر کشور در رویداد ملی فهما است و کانون امام علی (ع) گندمان توانست رتبه نخست کشوری در رشته ساماندهی و شبکه سازی را کسب کند و هفت کانون این ستاد شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

مظاهری خاطرنشان کرد: استان همواره سعی کرده دستورالعمل های مرکز را به بهترین نحو عملیاتی کند و در این مسیر با داشتن ظرفیت جوانان نخبه و پای کار مسجدی تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

 

وی، همدلی و وفاق بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد را عامل مهمی در کسب این موفقیت ها برشمرد و افزود: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از قابلیت ها، ظرفیت ها و محدودیت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به خوبی آگاه است و همین موضوع روند رو به رشد ستاد را سرعت می‌بخشد.

 

کد خبر 937209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha