تجلیل از کانون های برتر فهما استان یزد توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی+ تصاویر

مدیران کانون های برتر مساجد استان یزد در طرح ملی فهما توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مدیران کانون های برتر مساجد استان یزد در طرح ملی فهما توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تجلیل شدند.

محسن منشی زاده، مدیر کانون غدیر یزد در این رابطه گفت: در مراسمی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار شد از کانون های برتر کشوری در نخستین رویداد ملی فهما قدردانی شد.

وی افزود: در این مراسم از کانون های غدیر یزد، صاحب الزمان (عج) یزد، آیت الله حائری میبد به عنوان کانون های برتر فهما قدردانی شد.

مدیر کانون غدیر یزد ادامه داد: همچنین در مراسمی کانون های برتر کشوری در برنامه تلویزیونی شبکه یک با عنوان فرمول یک حضور پیدا کردند و در خصوص تجربیات خود مصاحبه کردند.

منشی زاده بیان کرد: طرح ملی فهما به عنوان رویداد فرهنگی و هنری اثرگذار در کشور است که توانسته کانون های مساجد استان ها را به صورت کشوری معرفی کند و الگویی برای کانون های دیگر در کشور باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری نیز در دومین دوره رویداد ملی فهما بار دیگر بدرخشیم و به عنوان کانون های فعال در استان یزد اقدامات اثرگذاری داشته باشیم.

لازم به ذکر است در نخستین رویداد ملی فهما  سه کانون فرهنگی هنری مساجد استان یزد توانستند رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.

کد خبر 937459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha