فهما فرصتی برای استفاده از ایده ها/ رقابتی سالم بین کانون‌های مساجدایجادشد

میرفانی رویدادملی فهما را فرصتی ارزشمند برای استفاده از ایده های کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست وگفت: فهما رقابت سالمی را برای بچه های مسجدی ایجاد کرد.

«سید احمد میرفانی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان با بیان اینکه با  راه اندازی فهما حرکتی جدی در عرصه فعالیت های مسجدی شکل گرفته است گفت: باید از این ظرفیت مناسبی که در راستای تحقق اهداف فرهنگی فراهم شده استفاده بهینه شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان زهرا(س) شاهرود با اشاره به اینکه رویداد ملی «فهما»رقابت سالمی بین تمام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سراسر کشور حتی کانون‌هایی که در دورترین نقاط و در روستا‌های محروم هستند ایجاد می‌کند اظهارداشت: می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست ایده‌های ناب را در این فضا مبادله و اشتراک‌گذاری کنیم.

 

وی اشتراک گذاشتن برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری استان با سایر استان‌ها،استفاده از ظرفیت و الگوگیری سایر استان‌هارا از مزیت این طرح ملی برشمردوافزود: این سامانه در کانون مساجد سبب به روز رسانی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شده است.

 

میرفانی با تأکید براینکه رویداد ملی «فهما» بستر تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد  را فراهم ساخته است ادامه داد: همدلی و هم افزایی بچه های مسجد نیز درکنار رقابت سالم بین کانون‌ها رقم خورده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان زهرا(س) شاهرود کارگروهی، تربیت نیروی خلاق و خوش فکر مسجدی را از ویژگی های رویدادملی «فهما»عنوان کردوافزود: هم‌اندیشی وتبادل تجربیات، افزایش قابلیت‌های علمی، فرهنگی و هنری در مساجد، انسجام وجلوگیری از موازی کاری دربرنامه ها وساماندهی فعالیت ها با این رویدادملی محقق شد.

 

کانون فرهنگی هنری محبان زهرا(س) شاهرود به عنوان کانون برتر استان سمنان در زمینه ثبت گزارش عملکرد در سامانه فهما معرفی شده است.

کد خبر 937452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha