فعالیت رو به رشد مدارس علمیه خواهران شایسته تقدیر است

حجت‌الاسلام محمدی لائینی گفت:خداوند متعال را شاکریم در استان مازندران مدارس علمیه خواهران به‌عنوان یکی از مراکز دینی فرهنگی در سطح کشور فعالیت‌های رو به رشدی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(20خرداد) در نشست با خواهران حوزه علمیه ریحانه الرسول شهرستان نکا با اشاره به اینکه خواهران طلبه با توجه به نقش مهم در خانواده و جامعه می‌توانند اثرگذار و اثربخش باشند، گفت: خداوند متعال را شاکریم در استان مازندران مدارس علمیه خواهران به‌عنوان یکی از مراکز دینی فرهنگی در سطح کشور فعالیت‌های رو به رشدی دارند و خدمات شایسته‌ای در بحث تربیت دینی نسل جوان ارائه می‌دهند.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران  افزود: حوزه‌های علمیه مازندران با ایجاد حرکت‌های انقلابی برای تربیت طلبه دانا، بااخلاق، باتقوا و انقلابی بیش از گذشته کوشا باشند.

 

وی بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند که حوزه‌های علمیه که نگاه انقلابی و جهادی دارند را در افکار عمومی ناکارآمد جلوه دهند، خاطرنشان شد: طلاب باید هوشیارانه، جهادی و استشهادی با این آفت بزرگ مقابله کنند.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه طلاب سربازان واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در عصر حاضر هستند، اظهار کرد: شرط قبولی این سربازان امین بودن و کارآمدی برای نظام و انقلاب اسلامی است.

کد خبر 937248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha