ماشین لباسشویی هدیه بچه مسجدی ها به یک معلول نیازمند 

محدثه رودباری گفت: با مشارکت اعضای خیریه ابنا الزهرا (س) مسجد دوستدار خانواده توانستیم یک دستگاه ماشین لباسشویی خریداری کرده و به یک فرد معلول نیازمند ساکن محله مسجد کمک کنیم.

«محدثه رودباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با مشارکت اعضای خیریه ابنا الزهرا (س) مسجد دوستدار خانواده توانستیم یک دستگاه ماشین لباسشویی خریداری کرده و به یک فرد معلول نیازمند ساکن محله مسجد کمک کنیم.

مجری طرح مسجد دوستدار خانواده بیان کرد: همچنین در راستای تداوم طرح ملی راهکار که برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه است، سومین مرحله از این طرح را با مشارکت اعضای کانون برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: در سومین مرحله از اجرای این طرح، با جلب کمک های مردمی و خیرین به ۴ بیمار سرطانی و یک بیمار صعب العلاج کمک شد.

رودباری با بیان این مطلب که کرونا شرایط زندگی مردم را سخت کرده است و بسیاری چشم به راه یاری خیرین هستند، اظهار کرد: با جمع آوری کمک های خیرین و فطریه مردم به ۵ بیمار و ۹ خانواده نیازمند محله مبالغی پرداخت شد تا در این ایام توانسته باشیم گره ای هر چند کوچک از مشکل نیازمندان محله باز کنیم.

وی یادآور شد: از آنجایی که با شیوع کرونا مساجد تعطیل شده و امکان برگزاری دوره های آموزشی در کانون نبود و از سوی دیگر با شیوع این ویروس بسیاری از صاحبان کسب و کارها و کارگران بیکار و نیازمند شدند بنابراین فعالیت های مسجد دوستدار خانواده بر روی کمک به نیازمندان و تولید ماسک متمرکز شد.

رودباری عنوان کرد: در همین راستا ابتدا نیازمندان محله را شناسایی کرده سپس با جلب کمک های خیرین و مردم طی ۲ مرحله سبدهای غذایی را در بین آنها توزیع کردیم اولین مرحله هم زمان با نیمه شعبان و دومین مرحله نیز هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام بود.

مجری طرح مسجد دوستدار خانواده بیان کرد: همچنین با مشارکت اعضای کانون کارگاه تولید ماسک و دستکش را راه اندازی کردیم که تا چندی قبل نیز این کارگاه فعال بود که با توجه به گرمی هوا فعالیت آن متوقف شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: اقدامات و فعالیت های جهادی بچه مسجدی ها در خصوص کمک مومنانه تا پایان کرونا ادامه دارد و امیدواریم هر چه سریعتر این ویروس منحوس نابود شود.

 

شایان ذکر است؛ مسجد دوستدار خانواده در راستای کارکرد اجتماعی پس از آغاز فعالیت با مشارکت هیئت امنای مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و اعضای کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری اقدام به راه اندازی خیریه ابنا الزهرا (س) کرد که هر ماه مبالغی از سوی اعضای خیریه برای کمک به نیازمندان محله مسجد پرداخت می شود.
 

کد خبر 937256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha