تکمیل پروژه های نیمه تمام دولت به هماهنگی جدی تری نیاز دارد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام دولت دوازدهم به هماهنگی و عزم جدی تری در استان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علی زینی وند» در حاشیه سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان بیان داشت: این اولین نشست فرمانداران سطح استان بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و دوران کرونا است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این نشست به صورت کارگروهی برنامه ریزی شده بود و هر کدام از معاونت های استانداری با مدیران بخشی سطح استان هماهنگی لازم را انجام دادند.

 

زینی وند یادآور شد: همچنین مسائل و مشکلاتی که گریبانگیر مردم بود و در شهرستانها قابل حل نبود و در پیچ و خم بروکراسی اداری معطل مانده بود در این جلسه مصوب کردیم که در سطح استان پی گیری کنیم تا در مقام حل شدن برآیند.

 

وی افزود: در پاییز آغاز فرآیند انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را داریم که قطعا فرمانداران نقش بی بدیل  در این موارد خواهند داشت.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار استان تاکید کرد: با توجه به اینکه  دولت دوازدهم سال آخر عمرش را پشت سر می گذارد تکمیل پروژه های نیمه تمام دولت دوازدهم به هماهنگی و عزم جدی تری در استان نیاز دارد.

 

 

کد خبر 937304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha