برگزاری انتخابات مجامع هلال احمر جهرم با شرکت بیش از یک هزار عضو فعال

جعفرنژاد از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر جهرم با حضور یک هزار و ۱۳۶ عضو فعال در روز جمعه ۲۳ خردادماه خبر داد.

«رامین جعفرنژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: مرحله نخست پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر، روز جمعه ۲۳خرداد همزمان با سراسر کشور در جهرم برگزار می شود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم با اشاره به روند انتخابات مجامع هلال احمر افزود:‌ این انتخابات هر چهار سال یک بار برای انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی در جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد هزار و ۱۳۶ عضو فعال هلال احمر جهرم در این دوره از انتخابات شرکت می کنند، بیان کرد: شرکت کنندگان از میان ۱۰ کاندیدای عضویت در شورای اجرایی و بازرسی، تعداد چهار نفر عضو شورای اجرایی و یک نفر بازرس را انتخاب می کنند.

 

جعفرنژاد با تاکید برحضور اعضای فعال جمعیت هلال احمر جهرم در این انتخابات، تصریح کرد: انتخابات مجامع هلال احمر با هدف تقویت و توسعه فعالیت های امدادی و عام المنفعه برگزار می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای روز رای گیری اندیشیده شده است، گفت: این انتخابات، روز جمعه مورخ ۲۳ خرداد از ساعت ۹ صبح در محل سالن ورزشی هلال احمر جهرم به آدرس بلوار شهید بهشتی کوچه هفت برگزار می شود.

کد خبر 937346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha