نرم افزار «واجب تمدن ساز» بر روی گوشی های اندرویدی

نرم افزار «واجب تمدن ساز» با رویکرد آموزش و احیا امر به معروف و نهی از منکر قابلیت نصب بر روی گوشی های اندرویدی را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، ‏‏نرم افزار «واجب تمدن ساز» محصولی از «مرکز تخصصی آموزش و احیای واجب الهی» است که در ماه مبارک شعبان و همزمان با سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف، برای کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی عرضه شد.

 

نرم افزار «واجب تمدن ساز» با رویکرد آموزش و احیا امر به معروف و نهی از منکر قابلیت نصب بر روی گوشی های اندرویدی را دارد.

 

این نرم افزار علاوه بر جامع بودن مطالب آموزشی ویژه عامه مردم، می‌تواند مرجع قوی و پر محتوایی برای اساتید حوزوی و دانشگاهی، سخنوران مذهبی، فعالان فرهنگی و فضای مجازی باشد. 


در این نرم افزار برای سهولت در استفاده و نشر مطالب، قابلیت به اشتراک گذاری برای کلیه فیلم‌ها، صوت‌ها و متون این نرم افزار در نظر گرفته شده است.

 

‏بخش های مختلف نرم افزار واجب تمدن ساز شامل نکاتی از کلاس درس استاد علی تقوی، ایستگاه پاسخ به شبهات، کلاس عملی (شیوه های رایج امر به معروف و نهی از منکر)، کلاس خاطره گویی، کلاس های فوق برنامه نظیر دوره های آموزشِ مجازی امر به معروف و نهی از منکر در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تربیت مربی توسط استاد تقوی به صورت فایل های تصویری، صوتی و pdf ، احکام، احادیث، پای درس شهدا، نکات کاربردی، ایده‌های جالب و کاربردی، رفع اشکال می باشد.


معرفی و فروش محصولات فرهنگی، پاورپوینت های زیبا و مفید، قانون حمایت از آمران و ناهیان از دیگر بخش های نرم افزار واجب تمدن ساز است. 

 

گفتنی است، تغییراتی در نسخه جدید نرم افزار واجب تمدن ساز ایجاد شده و بخش هایی نظیر سایر اساتید معظم در سطح تربیت مربی و تکمیل بخش آموزش مجازی، ورود به آزمون برای سطح تربیت مربی، قابلیت دانلود و ذخیره برای فیلم ها و صوت ها و قابلیت به اشتراک گذاری لینک دانلود برای فیلم و صوت به این نرم افزار اضافه شده است.
 

کد خبر 937365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha