راه اندازی ۱۰ پایگاه مقاومت بسیج طی دو سال اخیر در رفسنجان

فرمانده سابق سپاه رفسنجان گفت: ۱۰ پایگاه مقاومت بسیج در رفسنجان طی ۲۲ ماه گذشته شکل گرفت و میدان تیر نیز تجهیز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان علی اکبر شاهرخی در جلسه تودیع خود در محل سالن ثارالله رفسنجان به ارائه گزارش عملکرد 22 ماهه خود در رفسنجان پرداخت و بیان کرد: سپاه در حوزه عمرانی و زیرساختی رفسنجان کارهای خوبی انجام داد و تعدادی از پروژه های عمرانی که در حال اجرا است باید پیگیری و به اتمام برسد.

 

 

فرمانده سابق سپاه رفسنجان افزود: در بحث راه اندازی سوله های صالحین و سالن های چند منظوره هم فعالیت هایی انجام دادیم و با پیگیری ها و هماهنگی ها توسط سپاه رفسنجان احداث فاز دوم درمانگاه امام خمینی در رفسنجان در حال انجام است.

 

 

وی در بحث انجام امورات ورزشی هم گفت: تعدادی سالن های ورزشی در رفسنجان احداث و تجهیز شد و زمین های چمن هم که به کمک مس سرچشمه افتتاح شدند تعدادی در اختیار بسیجیان قرار خواهد گرفت.

 

 

شاهرخی ادامه داد: 10 پایگاه مقاومت بسیج در رفسنجان طی 22 ماه گذشته شکل گرفت و یکی از موضوعات مهم در رفسنجان گردان عملیاتی و احداث میدان تیر بود که مورد نیاز رفسنجان است و تجهیز و تکمیل شده و برگ زرینی در تاریخ رفسنجان است.

 

 

وی ادامه داد: در بحث های امنیتی در کنار مجموعه های دیگر، کمک های خوبی به امنیت پایدار در این شهرستان توسط سپاه انجام و در زمینه ابعاد اجتماعی نیز خدمات گسترده ای در راه اندازی صندوق قرض الحسنه جهت کمک به افراد بی بضاعت و ساخت منزل برای سیل زدگان و محرومان در سیستان و بلوچستان و دیگر مناطق سیل زده کشور انجام شد.

 

 

شاهرخی با اشاره به اینکه در بحران کرونا هم سپاه و بسیجیان شهرستان رفسنجان کمک های مؤمنانه در قالب رزمایش مواسات به فرمایش مقام معظم رهبری به مردم و قشر آسیب دیده ارائه دادند؛ خاطرنشان کرد: آموزش و تربیت پاسدار تکلیف گرا یکی از ارکانی است که در سایه ولایت پذیری می تواند برای انقلاب اسلامی بسیار موثر باشد به همین جهت بنده با الگوگیری از سردار سلیمانی در جای دیگری خدمت خواهم کرد.

 

 

به گزارش شبستان، در این مراسم از زحمات سرهنگ علی اکبر شاهرخی قدردانی و محمد پساوند، فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان معرفی شد.

کد خبر 937492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha