تشکر ۲۲۵ نماینده مجلس از اقدامات آیت الله ریسی برای انتشار صورت حساب مالی این قوه

۲۲۵ نماینده مجلس با صدور بیانیه ای از آیت الله رییسی برای انتشار گزارش مالی حساب‌ های قوه قضاییه در سال ۹۸ تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، 225 نماینده مجلس با صدور بیانیه ای از آیت الله رییسی برای انتشار گزارش مالی حساب‌ های قوه قضاییه در سال ۹۸ تشکر کردند. در متن این بیانیه که توسط علی کریمی فیروزجایی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد، آمده است: انتشار گزارش مالی سال ۱۳۹۸ حساب‌های قوه قضاییه که جزء وعده های رییس قوه قضاییه بود، یکی دیگر از گام‌ های ارزشمند و تحولی در دوره ریاست آیت‌الله رییسی است.

 

شفافیت و کارآمدی دو بال اساسی حرکت رو به جلو در دستگاه‌ها و عامل قطعی جلب اعتماد عمومی است. در ۱۵ ماهی که از ریاست رئیس محترم قوه قضاییه می‌گذرد، با تقویت دو عنصر شفافیت و کارآمدی، اعتماد عمومی به دستگاه قضایی و فراتر از آن سرمایه اجتماعی نظام ارتقا یافته است.

 

این الگوی فعال و تحولی خنثی کننده مغزافزار توطئه‌های دشمنان و بی‌اعتماد کردن مردم به نظام اسلامی است و باید در بخش‌های دیگر نظام اسلامی نیز همین رویکرد در پیش گرفته شود. ضمن تشکر از رییس قوه قضاییه، امضا کننده این نامه به نمایندگی از مردم انتظار دارند که به وظیفه شفافیت عمل کنند. از جمله سوال‌ های مردم نحوه هزینه کرد در بودجه عظیم و غیرشفاف شرکت ‌های دولتی است که در مجلس جدید به صورت جدی پیگیر این موارد خواهیم بود./

کد خبر 937504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha