مذاکره با آمریکا را اشتباه می دانیم/ ضررهایی که آمریکا به منافع ملی مان زده است، غیر قابل جبران است

نماینده مردم یزد با بیان اینکه مذاکره با امریکا را اشتباه می دانیم، گفت: ضررهایی که آمریکا به منافع ملی مان زده است، غیر قابل جبران است.

«محمد صالح جوکار» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در خصوص احتمال مذاکره ایران و آمریکا با توجه به تبادل زندانیان دو کشور گفت: تبادل زندانیان امری طبیعی و معمول بین کشورهاست و این گونه نیست آقای ترامپ برای تبادل زندانی که با ما انجام داده است به مذاکره با ما دلخوش کند چرا که ما معتقدیم مذاکره با آمریکا امری اشتباه است.

 

 

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تجربیات گذشته نشان می دهد که آمریکایی ها بر هیچ کدام از تعهدات و قول های خود چه در عرصه بین المللی و چه دو طرفه پایبند نبوده اند و قطعا هیچ کشوری با این عملکرد برای مذاکره قابل اعتماد نیست.

 

جوکار تصریح کرد: دولتمردان آمریکای بدانند که ملت ایران هیچ گاه دشمنی و عداوت آنها را فراموش نخواهند کرد، فشارها و تحریم های سال گذشته و توطئه های گذشته از اذهان تاریخی ملت ایران محو نمی شود و قطعا این ملت اجازه مذاکره با این کشور را نمی دهند.

 

وی با بیان اینکه آمریکا ضررها و زیان های زیادی به منافع ملی جمهوری اسلامی ایران وارد کرده است، گفت: ما معتقدیم مذاکره نه به نفع مردم ایران و نه به نفع نظام است و به همین دلیل هیچ گاه پای میز مذاکره با این کشور نمی نشینیم.

 

نماینده یزد در پاسخ به این سوال که اگر آمریکا به برجام برگردد آیا امکان مذاکره با این کشور وجود دارد، گفت: ما معتقدیم اصلا برجام تمام شده است و اصلا برجامی وجود ندارد که آمریکا بخواهد به آن برگردد.

 

جوکار در پایان خاطرنشان کرد: ضررهایی که آمریکا به ملت و نظام ایران زده است، قابل جبران نیست./

کد خبر 937588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha