کسب رتبه برتر کانون قدس در رویداد ملی فهما به انگیزه سازی کانون ها کمک می کند

کشمیری گفت: قرار گرفتن کانون فرهنگی و هنری قدس گرگان در جمع ۱۸ کانون کشور به انگیزه سازی و رقابت بین کانون های استان گلستان کمک می کند.

«عادله کشمیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سامانه فهما به عنوان یکی از بروزترین و ضروری ترین سیستم های مورد نیاز کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در این سیستم کانون های فرهنگی و هنری می توانند فعالیت ها و تولیدات فرهنگی و هنری خودشان را در منظر دیگر کانون ها قرار دهند و یک فضای رقابتی را ایجاد کنند.

 

وی تصریح کرد: قرار گرفتن کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان در جمع 10 استان برتر کانونی در سامانه فهما نشان از توانایی و ظرفیت بالای بچه های مسجد استان است.

 

کشمیری ادامه داد: قرار گرفتن کانون فرهنگی و هنری قدس مسجد الاقصی شهرستان گرگان در جمع 18 کانون برتر کشور و ملاقات با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند به انگیزه سازی و رقابت بین کانون های استان سرعت ببخشد.

 

وی ضمن تشکر از از فعالیت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان و تبریک به کانون فرهنگی هنری قدس، فعالیت و پشتکار تمامی کانون های مساجد را ارج نهاد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در دوران کرونا و محدودیت های ایجاد شده، ضرورت سیستم فهما برای فعالیت کانونی بیش از پیش خودش را نشان داد و این مسئله نشان از عمق برنامه ریزی دقیق طراحان این سیستم بوده است.

 

کد خبر 937631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha