پذیرش دانشجوی عراقی در دانشکده علوم پزشکی آبادان

ضیایی در بازدید از دانشکده علوم پزشکی آبادان بر ضرورت پذیرش دانشجو از کشور کشور عراق تاکید کرد و گفت: فضا و امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان به لحاظ زیرساخت و لجستیک بسیار مناسب و خوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «وحید ضیایی»، ظهر امروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد) در حاشیه بازدید از دانشکده علوم پزشکی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بازدید امکان‌سنجی بحث پذیرش دانشجوی کشور همسایه در دانشکده علوم پزشکی آبادان مورد ارزیابی گرفت.

 

معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: با توجه به ظرفیت و تجربه دانشگاه علوم پزشکی تهران و امکانات و ظرفیت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان و همچنین با توجه به قرابت این شهر به استان بصره عراق بحث پذیرش دانشجو از کشور همسایه را باید پیش برد.

 

وی با بیان اینکه فضا و امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان به لحاظ زیرساخت و لجستیک بسیار مناسب و خوب است اضافه کرد: قطعا فضای فیزیکی این منطقه نسبت به شهرهای بزرگ که متراکم هستند، مناسب‌تر است.

 

ضیایی تصریح کرد: در این دیدار و بازدید موضوعاتی همچون نحوه اداره دانشگاه و ارائه دروس مختلف و زبان آموزش نیز تبادل نظر صورت گرفت.

 

وی ابراز کرد: پیشنهاد ما این است که در یک یا ۲ رشته برای پذیرش دانشجوی خارجی اقدام کنیم و با رشته‌هایی در مقاطع کوتاه‌ مدت مثل فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس کار را شروع کرده و بعد از کسب تجربه در سال‌های آتی در رشته‌های بلندمدت‌تری مثل پزشکی پذیرش دانشجو داشته باشیم.

 

معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطر نشان کرد: با توجه به اعتبار دانشگاه علوم پزشکی تهران در عرصه بین‌الملل و امکانات زیرساختی بسیار خوب دانشکده علوم پزشکی آبادان، جذب دانشجوی عراقی برای هر ۲ مجموعه بازی بردبرد محسوب خواهد شد.

 

کد خبر 937642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha