حضور جامعه ورزشی استان مرکزی در گردهمایی بزرگ عاشورائیان

مسئول امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری گردهمایی بزرگ عاشورائیان همزمان با شهادت حضرت رقیه(س) خبر داد.

احمد یعقوبی، مسئول امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک گفت: گردهمایی عاشورائیان همزمان با نهم دی با حضور گسترده جامعه ورزشی استان مرکزی در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد شهر اراک برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان ضروری است، خاطر نشان کرد: اکثر جامعه ورزشی استان را نسل جوان تشکیل می دهند که این افراد باید علاوه بر پرورش و تقویت جسم به پرورش روح نیز بپردازند.

 

مسئول امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه افزود: این مراسم در روز نهم دی با حضور 5 هزار نفر از خواهران و برادران ورزشکار و مدال آور استان از ساعت 3 عصر در اراک برگزار می شود.

 

یعقوبی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این مراسم معنوی از بیانات حجت الاسلام تاج آباد، از وعاظ شهر اراک و مداحی ابوذر رستگار و سید جواد رفیعی بهرمند می شوند.

 

وی پخش کلیپ و اجرای نمایش یاس خرابه را از برنامه های جنبی این گردهمایی بزرگ دانست و گفت: نسل جوان جامعه اسلامی باید با این فرهنگ آشنا شوند و آن را در زندگی و کار خود به کار گیرند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 93778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha