سالانه ۱۳۰۰ بانوی گیلانی مهارت‌های فنی و حرفه‌‌ای  را فرا می گیرند

طبائی از آغاز ثبت نام در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران رشت خبرداد و گفت: سالانه یک هزار و ۳۰۰ بانوی گیلانی آموزش های و فنی و حرفه‌ای را در این مرکز فرا می گیرند.

«سیدمرضیه طبائی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با توجه به فصل تابستان و فرا رسیدن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان اظهارکرد: توجه به مهارت های فنی و حرفه‌ای زمینه جذب جوانان را در بازار کار مهیا می کند.

 

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران رشت با بیان اینکه این مجموعه تنها مرکز آموزشی دولتی بانوان رشت است گفت: این مرکز با هدف تربیت نیروهای انسانی ماهر برای جذب در بازارکار در حوزه‌های صنعت، خدمات، فرهنگ، هنر و کشاورزی در حال فعالیت است.

 

طبائی از شروع کلاس های آموزشی در این مرکز خبر داد و اذعان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا این مراکز تعطیل شده بود که از ۱۷ خرداد طبق ابلاغ صورت گرفته، ثبت‌نام علاقمندان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت این مرکز www.guilantvto.ir در قسمت ثبت‌نام، نام‌نویسی در رشته‌های مورد نظر را انجام دهند.

 

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران رشت تصریح کرد: در دوره جدید در رشته‌های مختلف صنایع چرم، فرش، پوشاک، عمران نساجی، برق و صنایع دستی آماده پذیرش هنرجو است.

 

طبائی با بیان اینکه سالانه هزار و ۳۰۰ هنرجو در این مرکز آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و برای فعالیت در بازار کار آماده می‌شوند خاطرنشان ساخت: متقاضیان بعد از فراگیری آموزش‌های لازم و بعد از قبولی در آزمون، گواهی مهارت بین‌المللی را دریافت می‌کنند.

 

کد خبر 937807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha