برای حفظ امنیت بانوان یک مکان مناسب برای تفریحشان ایجاد کنید

آیت‌الله ناصری یزدی امام‌جمعه یزد گفت: به مسئولان در خصوص دوچرخه سواری بانوان تذکرهایی داده شده که برای حفظ امنیتشان محل های مناسبی برای تفریح بانوان ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «آیت‌الله محمد رضا ناصری یزدی» ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان یزد که در مسجد ملااسماعیل پس از قریب به چهار ماه با حضور خیل عظیمی از مردم دارالعباده برگزار شد گفت: خدا را شاکریم که به لطف خدای متعال بعد از چند ماه شاهد برگزاری دوباره نماز جمعه هستیم و امیدواریم با حفظ مسائل بهداشتی بازهم شاهد برگزاری این نماز پرفیض در سطح استان و کشور باشیم.

امام‌جمعه یزد با اشاره به روحیه بسیار خوب پرستاران در مقابل بیماری کرونا، اظهار داشت: با هدایت های رهبر معظم انقلاب و همچنین همکاری مردم و تمام عرصه ها شاهد کنترل این بیماری و از بین رفتن نقشه های شوم دشمنان در جریان بیماری کرونا بودیم و همه دیدند که توطئه های خودشان به خودشان بازگشت و در مقابل این بیماری مستاصل شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: ما باید توجه به خدای متعال و اتکای به حق را بیش از گذشته توجه کنیم چون هیچ کس به غیر از خدای متعال مشکلی از ما حل نخواهد کرد.

وی توجه به خدا و پرهیز از گناه باید در زندگی مسلمانان نهادینه شود افزود: مخالفت با خدا و همچنین دوری از گناه باید در زندگی ما وجود داشته باشد تا بتوانیم از این فرصت های زندگی استفاده و به سمت سعادت حرکت کنیم.

ناصری یزدی به رفتار آمریکا نسبت به مردم و کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: در جریان کرونا، آمریکا در قبال همسایگان خود دست به غارت زد و امام خمینی (ره) با پشتوانه اخلاقی و ایمانی خود طاغوت را کنار زد و به جهانیان نشان دادند که آمریکایی ها چه روحیاتی دارند.

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه متاسفانه برخی از ما به خدای متعال توکل نداریم اظهار داشت: متاسفانه امروزه به شکلی شده است که برخی از مردم به روزی رساندن خدای متعال و همچنین توکل بر پروردگار اهمیت قائل نیستند و به آن بی توجه اند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: امید به خدا همیشه باید در وجودمان پرورش یابد و اینکه به دیگران امید داشته باشیم یک تفکر اشتباه است.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از تولیدات داخلی باید در مسئولان کشور وجود داشته باشد افزود: رسیدگی به مشکلات اقتصادی و تحقق جهش تولید در کشور باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

معنای واقعی جهش تولید در کشور

ناصری یزدی عنوان کرد: جهش تولید به این معنا است که اساس کار را بررسی و به صورت دانش بنیان حرکت کنیم نه اینکه با واردات دستگاه های خارجی تولید داخل را افزایش دهیم بلکه باید این دستگاه ها در داخل تولید و با استفاده از آن دست به کار و اشتغال بزنیم و به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

وی با ابزار تاسف از اینکه متاسفانه برخی در کشور دنبال این هستند که قبح گناه را از بین ببرند گفت: امروزه در کشور می بینیم که برخی ها به فکر این افتاده اند که مردم را از توکل بر خدا بیاندازند و با مسائل مختلف و به اسم شادی، قبح گناه را بریزند. باید مراقبت باشیم چون برخی به دنبال این هستند که ظاهر معصیت کاری را به اسم شادی در کشور رواج دهند و به اسم تفریح و دوچرخه سواری حیا را در جامعه از بین ببرند.

ناصری یزدی در پایان با بیان اینکه دوچرخه سواری سبب پایین آمدن شان بانوان و از بین رفتن امنیت آنها می شود گفت: قبلا در این خصوص به مسئولان تذکرهایی داده شده که برای جلوگیری از بسیاری از مسائل، محل های مناسبی را برای تفریح بانوان ایجاد کنند.

کد خبر 938135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha