۲۱ واحد مسکونی در روستای بندان شهرستان بشرویه افتتاح شد

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ۲۱ واحد مسکونی بازسازی و مقاوم سازی شده از سیل سال گذشته در روستای بندان شهرستان بشرویه افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان به بشرویه، آیین افتتاح 21 واحد مسکونی بازسازی و مقاوم سازی شده پس از سیل ۹۸ در روستای بندان شهرستان بشرویه با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

 

در این مراسم همچنین طرح هادی روستای بندان در بخش مرکزی شهرستان بشرویه که از سال ۱۳۹۸ آغاز شده بودُ با حضور نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح شد که ۵۰ خانوار این روستا از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

 

19 واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مرتبط با تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه و بازسازی شده خسارت سیل فروردین ماه سال 98 نیز با حضور معاون رپیس جمهور افتتاح شد. اعتبار کل پروژه با کمک های بلاعوض و آورده متقاضیان بالغ بر 14 میلیارد ریال و در زیربنایی به مساحت ۹۵۴ متر مربع انجام شده است.

 

 گفتنی است طبق سرشماری نفوس و مسکن سال  ۱۳۹۵ تعداد ۸۸ هزار و ۸۳۵ واحد مسکونی روستایی در یک هزار و ۷۵۲ روستای دارای سکنه در سطح استان داریم که در حال حاضر ۴۳ هزار و ۶۴ واحد مسکونی در بیش از ۷۸۰ روستا مقاوم سازی و از استحکام کامل و لازم برخوردار هستند که ۱۵ هزار و ۹۸۲ واحد قبل از سال ۸۴ نوسازی و بازسازی شده اند.

 

 

کد خبر 937833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha