تلاش کنیم واحدهای تولید به چرخه تولید بازگردند

زارعی با تأکید بر اینکه رونق فضای کسب‌وکار نیاز به تلاش همه‌ی دستگاه‌های اجرایی دارد اگر حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود باید جوابگو باشیم، گفت: تلاش کنیم واحدهای تولید به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «منصور علی  زارعی» امروز (22 خرداد) در جلسه شورای اداری مرکز مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بابیان اینکه محور توسعه شهرستان‌های ساری و میاندرود بر مبنای کشاورزی است، گفت: ظرفیت‌های بخش کشاورزی به‌درستی استفاده نمی‌شود.


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی کار جهادی را عامل پیشرفت و ترقی جامعه دانست و افزود: در زمان خدمت گذاری باید خدمت به مردم را در عمل ثابت کنیم و در جایگاه مسئولیتی که زودگذر است تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به‌کارگیری کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه رونق فضای کسب‌وکار نیاز به تلاش همه‌ی دستگاه‌های اجرایی دارد اگر حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود باید جوابگو باشیم، گفت: تلاش کنیم واحدهای تولید به چرخه تولید بازگردند.

 

زارعی بابیان اینکه شعار جهش تولید با استفاده از نیروهای جهادی تحقق می‌یابد، تأکید کرد: ادارات و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی برای برگزاری مناقصه و مزایده به دنبال دست‌های پشت‌صحنه نباشند.

کد خبر 937912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha