بهره مندی بیش از ۱۶۷۲ خانوار عشایری فارس از طرح های بزرگ عمرانی

بهرامی گفت: با افتتاح ۶۷ پروژه عمرانی بزرگ، همزمان با هفته جهاد کشاورزی در مناطق مختلف عشایری فارس، بیش از یک هزار و ۶۷۲ خانوار عشایری از مزایای این طرح ها، بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله بهرامی»، امروز (پنج شنبه 22 خرداد) با گرامیداشت آغاز هفته جهاد کشاورزی به خبرنگاران گفت: همزمان با این هفته، 67 پروژه عمرانی در مناطق عشایری فارس افتتاح خواهد شد.

مدیرکل امور عشایر فارس افزود: هفته جهاد کشاورزی امسال با عنوان «جهاد کشاورزی، جهش تولید و امنیت غذایی» برگزار می شود که با افتتاح 67 پروژه عمرانی بزرگ در مناطق مختلف عشایری فارس، بیش از یک هزار و 672 خانوار عشایری از مزایای این طرح ها، بهره مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: این پروژه ها با بیش از یک میلیون و 102 هزار و 450 ریال اعتبار افتتاح خواهند شد و شامل احداث مخزن بتنی، حفر و تجهیز چاه، برق رسانی، احداث پل، مرمت و نگهداری راه های عشایری، انتقال آب پایدار، خرید حمام و پکیج خورشیدی، بهسازی و مرمت چشمه ها، خرید کانکس مدرسه عشایری، آبرسانی و ساخت آب انبار است.

بهرامی با اشاره به مزایای افتتاح این طرح برای جامعه عشایری فارس، اعلام کرد: با اجرای این طرح ها، فرصت تثبیت اشتغال بیش از هشت هزار نفر از عشایر استان خواهد شد.

کد خبر 937940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha