تامین اعتبار به شرط افتتاح در دهه فجر

نوبخت گفت: در صورتی که بیمارستان در حال ساخت بشرویه تا دهه فجر سال جاری برای بهره برداری ‌آ‌ماده شود، سازمان برنامه و بودجه از نظر مالی این پروژه را حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان به بشرویه، «محمد دهقانی فیروزآبادی» بعداز ظهر امروز (۲۲ خرداد) در حاشیه بازدید معاون اول ریاست جمهوری از بیمارستان در حال احداث بشرویه، اظهار کرد: سال گذشته با پیگیری های استاندار خراسان جنوبی برای تکمیل این بیمارستان 10 میلیارد تومان اوراق قرضه در نظر گرفته شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تا سال 95، ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در راستای ساخت بیمارستان 32 تختخوابی بشرویه هزینه شده است، گفت: قرارداد مرحله سوم برای تکمیل ابنیه بیمارستان به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بسته شده است.

 

وی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی این بیمارستان با توجه به اضافه شدن ۷۰۰ مترمربع دیگر، ۷۰ درصد است که امیدواریم تا فروردین ماه سال آینده به بهره بداری برسد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: ۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تکمیل این بیمارستان نیاز است.

 

«محمدباقر نوبخت» معاون اول رئیس جمهور در ادامه خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، افزود: در صورتی که تلاش کنید این بیمارستان تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد، سازمان برنامه و بودجه از نطر مالی این پروژه را حمایت خواهد کرد.

 

کد خبر 937977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha