خودکفایی در کشاورزی نیازمند مدیریت و کار جهادی است

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه کشور با توجه به ظرفیت های بسیار در زمینه کشاورزی باید در این راستا خودکفا شود، گفت: رسیدن به خودکفایی در کشاورزی نیازمند مدیریت و کار جهادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ «محمدعلی نکونام» شامگاه(پنجشنبه 22 خرداد) در دیدار جمعی از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تاکید بر اینکه هر کاری در نظام جمهوری اسلامی باید با اخلاص انجام گیرد، گفت: خداوند نیز برکتش را در اخلاص بندگان قرار داده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های قابل توجهی در بخش های مختلف کشاورزی حاصل شده است، افزود: باید قدردان این نعمت ها بود و برای ارتقای آنان تلاش کرد.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه بهره گیری از فناوری های روز برای رشد کمی و کیفی محصولات کشاورزی مهم است، اظهار کرد: البته باید از تجربه های سنتی نیز در این زمینه ها استفاده کرد تا شاهد رونق بیشتر کشاورزی در کشور باشیم.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه نباید شاهد بی برنامه بودن در عرضه محصولات کشاورزی در کشور باشیم، تصریح کرد: مدیریت منابع کشاورزی و عرضه به موقع محصولات هم نیازهای مردم را رفع می کند و هم خواسته کشاورزان است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به ظرفیت های بسیار استان در بخش های متعدد کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: این ظرفیت ها باید با علم روز کشاورزی بروز پیدا کنند تا نیازی به واردات همه محصولات کشاورزی به استان نداشته باشیم و صادرات رونق یابد.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه کشور با توجه به ظرفیت های بسیار در زمینه کشاورزی باید در این راستا خودکفا شود، خاطرنشان کرد: رسیدن به خودکفایی در کشاورزی نیازمند مدیریت و کار جهادی است.

 

کد خبر 938057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha