جایگاه مداحان در جریان مبارزه با کرونا و تقویت انگاره های مردم ویژه است

ارجونی با اشاره به ضرورت توجه به نقش مداحان در تبیین آموزه های دینی گفت: جایگاه مداحان در جریان مبارزه با کرونا و تقویت انگاره های مردم ویژه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ارجونی» طی آئین افتتاحیه مرکز نیکوکاری بسیج مداحان که روز گذشته در خانه ملت برگزار شد گفت: بسیج با همراهی مردم و دیگر اقشار در جهت انقلاب و حفظ نظام اسلامی نقش ویژه و ممتازی دارند.

رئیس بسیج مداحان کشور افزود: کمک های مومنانه که در راستای طرح ملی مواسات و همدلی شکل گرفت یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است آن چنان که مردم ایران در جریان سیل، زلزله و امروز در برابر کرونا ایستادگی کردند و با همدلی آن را از بین بردند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه مداحان در جریان مبارزه با کرونا و تقویت انگاره های مردم بیان کرد: جامعه مداحان یک لحظه هم از محور و جریان انقلاب خارج نشدند بلکه با هوشیاری و آگاهی تمام در مقابل مکر دشمنان ایستادند.

ارجونی تصریح کرد: مداح وظیفه روشنگری، امیدافزایی و تبیین و تبلیغ دین و آموزه های الهی را برعهده دارد، امروز که نظام اسلامی با هجمه های مختلفی روبه رو است این رسالت بیش از پیش اهمیت یافته است.

رئیس بسیج مداحان کشور در پایان با اشاره به شعار سال و اهمیت آن توضیح داد: مسئولان با درک و باور درست سال جهش تولید می توانند در برابر تحریم های ناجوانمردانه ایستادگی کنند.

 

کد خبر 938200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha