اهدای ۳ دستگاه ونتيلاتور به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام

رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام از اهدی سه دستگاه ونتيلاتور پیشرفته به این بیمارستان خبر داد.

«الهام باستانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد ۲ دستگاه ونتیلاتور بالغین و اطفال و تعداد ۲ هزار ماسک n95 از سوی انجمن خیریه نیک‌نامان جمشید تهران و یک دستگاه ونتیلاتور بالغین و اطفال از سوی انجمن خیریه یاران دانش و مهر به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام اهداء گردیده است.

 

وی ابراز کرد: ارزش ریالی این ۳ دستگاه ونتیلاتور پیشرفته اهدایی ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است که به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام تحویل داده شده است.

 

رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام یادآور شد: این دستگاه های ونتیلاتور پیشرفته با هماهنگی هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت خریداری شده و در این بیمارستان نصب گردیده و در مسیر خدمات رسانی به بیماران قرار گرفته است.

 

 وی  از پيگيري‌ها معاون درمان دانشگاه در راستای اختصاص این دستگاه ها به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام تقدیر و از خیرین سلامت نیز به واسطه اهداء این دستگاه ها قدردانی به عمل آورد.

 

رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام گفت: واحد مددکاری این بیمارستان در سال ۹۸ بالغ بر ۷ میلیارد ریال حمایت مالی از ۵۱۵۳ بیمار کم بضاعت داشته است.

 

وی  خاطرنشان کرد: بيشترين موارد تخفيف‌هاي مددكاري مربوط به بيماران شيمي درماني و بيماران خاص بوده است.

 

 

کد خبر 938207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha