آذر: «چکامه» به باغ دولت آباد یزد رسید

تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «چکامه» از آغاز ضبط این مسابقه در استان یزد به عنوان آخرین استان لیگ ملی مشاعره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،«امیر حسین آذر» تهیه کننده مسابقه تلویزیونی «چکامه» با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از ضبط «چکامه» در دو استان خراسان رضوی و بوشهر هم اکنون گروه سازنده برنامه برای ضبط آخرین بخش از مسابقه ملی مشاعره به استان یزد سفر کرده‌ایم.
 

وی افزود: در استان یزد هم همانند سایر استانها مجموعا 13 برنامه را ضبط خواهیم کرد و با پایان ضبط برنامه در استان یزد عملا لیگ استانی به پایان خواهد رسید و آماده ضبط فینال لیگ ملی مشاعره خواهیم شد.
 

تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «چکامه» تصریح کرد: از ابتدای هفته جاری قسمت‌های مربوط به خراسان رضوی که در کنار آرمگاه فردوسی تصویربرداری شده است روی آنتن می‌رود و پس از آن قسمت‌های مربوط به استان بوشهر در کنار سواحل خلیج فارس از شبکه آموزش پخش می‌شود که هرکدام 13 قمست خواهد بود.
 

امیرحسین آذر ادامه داد: همزمان با تصویربرداری «چکامه» در استان یزد مراحل آماده سازی برنامه را نیز انجام خواهیم داد تا بلافاصله با پایان پخش مشاعره بوشهر روی آنتن برود.
 

وی در ادامه بیان داشت: با مشخص شدن برگزیدگان لیک کشوری از اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه تصویربرداری فینال لیگ ملی مشاعره را با حضور 36 شرکت کننده در تهران آغاز خواهیم کرد که در 13 قسمت ایام عید نوروز روی آنتن شبکه آموزش سیما خواهد رفت.
 

تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «چکامه» در خاتمه گفت: برای دوره بعدی برنامه مشاعره برنامه‌ریزی‌های خاصی را انجام داده‌ایم و با توجه به درخواست‌های مردم و علاقه‌مندان به مشاعره تصمیم‌گرفته‌ایم بخش شعر نیمایی و شعر سپید را هم به مشاعره اضافه کنیم.
 

پایان پیام/

کد خبر 93825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha