باید فرزندان شهدا و ایثارگران با تفکر ولایی و بسیجی رشد کنند

آیت الله حسینی با بیان اینکه باید ارتقاء معنوی، علمی، اخلاقی و فرهنگی خانواده های شهدا و ایثارگران مدنظر قرار گیرد، گفت: باید فرزندان شهدا و ایثارگران با تفکر ولایی و بسیجی رشد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (24 خرداد) در نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: امروز عزت، امنیت و استقلال کشور به برکت خون شهدا و ایثارگران است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد وظیفه ما در قبال شهدا را سنگین دانست و گفت: شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان در میدان نبرد با دشمن ایستادگی کردند تا امروز ما زیر سایه مقاومت آنها در آرامش و امنیت زندگی کنیم.

 

وی یادآور شد: اگر یک ملت آرمان مقاومت نداشته باشد، همیشه زیر ظلم و ستم بیگانگان خواهد بود.

 

آیت الله حسینی از ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در دنیا یاد کرد و گفت: ایران امروز زیربار ظلم و ستم نمی رود و ابرقدرتی مثل آمریکا را در دنیا خوار و ذلیل کرد که نمونه آن اعزام نفت کش ها به ونزوئلا، ساقط کردن پهباد آمریکایی و موشک باران پایگاه عین الاسد در عراق بود.

 

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه رهبر ما و انقلاب اسلامی در دنیا عادی نیستند، اضافه کرد: مدیریت و سخنان مقام معظم رهبری همه نقشه ها و معادلات دشمنان را در دنیا تغییر می دهد و این نشانه عادی نبودن انقلاب و رهبری آن است.

 

وی در ادامه، گفت: ما انسان های شایسته ای داشتیم که مقاوم در میدان نبرد با دشمن ماندند و خون خود را در راه انقلاب، مردم و ارزش ها فدا کردند.

 

آیت الله حسینی با تاکید دوباره بر اینکه همه مردم و مسئولان در قبال خون شهدا وظیفه سنگینی بر عهده دارند، خطاب به رئیس و کارکنان بنیاد شهید بویراحمد، گفت: کار شما ارزشمند است و باید در این مسیر خادمانه و با افتخار عمل کنید.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد احترام و اکرام خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه ویژه به حوزه فرهنگ در بین خانواده های جامعه هدف این بنیاد شد.

 

وی با بیان اینکه باید ارتقاء معنوی، علمی، اخلاقی و فرهنگی خانواده های شهدا و ایثارگران مدنظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید فرزندان شهدا و ایثارگران با تفکر ولایی و بسیجی رشد کنند.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه شهدا از وطن، ناموس، عزت و استقلال ایران اسلامی دفاع کردند، گفت: امروز وارثان و فرزندان آنها باید در این مسیر تربیت شوند.

کد خبر 938252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha