آمریکا را برای مذاکره قابل اعتماد نمی دانیم

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنی های آمریکا با ملت ایران در طول چهل سال گذشته گفت: آمریکا را برای مذاکره قابل اعتماد نمی دانیم.

«ولی اسماعیلی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در رابطه با احتمال مذاکره ایران با آمریکا گفت: بر اساس دیپلماسی خارجی که عرف بین الملل است، تبادل زندانیان امری عادی و ارتباطی به بحث مذاکره دو کشور ندارد. اینکه رییس جمهور آمریکا تبادل زندانیان را راهی برای مذاکره با ایران می داند، فکر بیهوده ای است.

 

 

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رفتارهایی که آمریکایی ها با ما دارند، رفتارهایی نیست که ما بخواهیم به فکر مذاکره با آنها باشیم. از یک طرف نفتکش های ما را تحریم می کنند، قصد بردن تحریم تسلیحاتی ما به شورای امنیت را دارند و از طرف دیگر دم از مذاکره با ما می زنند. آنها باید بدانند با این رفتارها ما هرگز آمریکا را قابل اعتماد برای مذاکره نمی دانیم.

 

وی با بیان اینکه رفتارهای دولتمردان آمریکایی غیر قابل اعتماد است، گفت: اینکه ما بخواهیم با این کشور مذاکره کنیم، عاقلانه و منطقی نیست البته در حال حاضر مشکلات داخلی زیادی در داخل خود آمریکا وجود دارد که آنها برای سرکوب گذاشتن بر آنها مجبورند دم از مذاکره با ایران بزنند.

 

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ترامپ برای اینکه جو داخلی آمریکا را با خود برای انتخابات همراه کند، ادعا می کند که می خواهد با ایران وارد مذاکره شود. مردم آمریکا بدانند که تا زمانی که این رفتارهای غیر منطقی و غیر قابل اعتماد از دولتمردان آمریکایی سر می زند، ما با آنها هیچ گونه مذاکره ای نخواهیم داشت. آنها باید به قول مقام معظم رهبری آدم شوند تا بعد ما فکر کنیم که آیا می خواهیم با آنها مذاکره کنیم یا نه.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: آمریکا چهل سال است که ملت ایران را تحت شدیدترین تحریم ها و فشارهای اقتصادی قرار داده است و دشمنی اش برای ما علنی است. قطعا ما با دشمن مان هیچ گونه بحث و مذاکره ای نخواهیم داشت./

کد خبر 938261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha