ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای تهیه طرح پدافند غیرعامل گرگان

حمیدی با تاکید به ضرورت تهیه طرح پدافند غیرعامل در گرگان، گفت: باید خود را برای کاهش مخاطرات و حفظ دارایی های آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» صبح امروز (شنبه ۲۴ خرداد) در شورای پدافند غیرعامل شهرستان گرگان اظهار کرد: روز به روز از پدافند و جنگ عامل به سمت پدافند غیرعامل حرکت می کنیم و باید خود را برای کاهش مخاطرات آماده کنیم.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: شاهد آن هستیم که بسیاری از تهدیدات نظامی از سوی دشمنان عملیاتی نمی شود چرا که دشمن می داند این رویارویی هزینه زیادی برای آنها به وجود خواهد آورد و لذا دشمنی های خود را به صورت غیرعامل پیگیری می کنند.

 

حمیدی با بیان اینکه دشمنان از مقابله غیرعامل برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کنند، افزود: امروز می بینیم که کرونا به بسیاری از کشورهای جهان آسیب وارد کرده است و قطعا در آینده کشورهای مستکبر برای آسیب به دیگر کشورها از چنین روش هایی بهره خواهند گرفت.

 

وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی برای تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در شهر گرگان با مجری این طرح همکاری لازم را باید داشته باشند تا بتوانیم تهدیدات سرمایه ها و دارایی شهر گرگان را شناسایی و برای کاهش مخاطرات برنامه ریزی کنیم.

 

فرماندار گرگان با تاکید براهمیت این طرح، ابراز داشت: طرح جامعه پدافند غیرعامل از سوی سازمان پدافند غیرعامل ارائه شده است و باید برای مقابله با تهدید و مخاطرات در شهر گرگان یک طرح غیرعامل مفید و اثرگذار تدوین شود.

 

حمیدی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند: «پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود» و ما در مجموعه دستگاه های اجرایی مکلف هستیم که به تهیه این طرح کمک کنیم.

 

کد خبر 938289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha