اعضای مجمع هلال احمر شهرستان جهرم انتخاب شدند

جعفرنژاد گفت: در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، اعضای این مجمع در شهرستان جهرم برای مدت چهار سال انتخاب شدند.

«رامین جعفرنژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در این شهرستان خبر داد و گفت: مرحله نخست پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر، روز جمعه ۲۳خرداد همزمان با سراسر کشور در جهرم برگزار شد

 

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم افزود: در این انتخابات هفت نفر به عنوان نامزد شورای اجرایی و سه نفر نیز به عنوان نامزد بازرس خود را در معرض رأی داوطلبان هلال احمر قرار دادند که در نهایت چهار نفر به عنوان شورای اجرایی و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب شدند.

 

وی بیان کرد: «مهران صدرائیان»، «محمدرضا رضایی کوچی»، «مهدی شفیعیان» و «عبدالرضا رحمانیان» که بیشترین رأی را از جمع ۲۳۴ آرای مأخوذه کسب کردند به عنوان عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر و «محمدحسین قناعت» پیشه به عنوان بازرس انتخاب شدند.

 

جعفرنژاد با اشاره به اینکه این شورا به مدت چهار سال فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: انتخاب رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان، مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها، نظارت و تدوین برنامه‌های یک‌ساله هلال احمر طبق سیاست‌ها و قوانین جمعیت هلال احمر از جمله وظایف شورای مجامع هلال احمر است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم با اشاره به اینکه  این انتخابات هر چهار سال یک بار برای انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی در جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار می شود، تصریح کرد:  انتخابات مجامع هلال احمر با هدف تقویت و توسعه فعالیت های امدادی و عام المنفعه برگزار می شود.

کد خبر 938303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha