راه های شهرستان گرمی نیازمند تامین اعتبار مناسب است

اسماعیلی گفت: راه های ارتباطی شهرستان گرمی نیازمند تامین اعتبار مناسب از سوی وزارتخانه متبوع است و امیدواریم با حضور وزیر راه در این شهرستان شاهد این تامین اعتبار باشیم.

«ولی اسماعیلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: راه های ارتباطی شهرستان گرمی نیازمند تامین اعتبار مناسب از سوی وزارتخانه متبوع است و امیدواریم با حضور وزیر راه در این شهرستان شاهد این تامین اعتبار باشیم.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان گرمی تصریح کرد: سفر یکروزه وزیر راه به استان اردبیل برکات مهمی از جمله تامین اعتبار برای راه های ارتباطی و پروژه راه آهن اردبیل را به همراه خواهد داشت.

 

وی یادآور شد: تعیین تکلیف نهایی در خصوص چهار بانده شدن راه گرمی به بیله سوار و تسریع در عملیات این پروژه از مهمترین خواسته های مردم این شهرستان است.

 

اسماعیلی اظهار داشت: تسریع در عملیات عمرانی راه ورودی شهر گرمی و آسفالت 5 کیلومتر چهارباند این شهر که بیش از 4 سال هنوز تکمیل نشده از دیگر خواسته های مردم منطقه است.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان گرمی افزود: توجه به راه های روستایی از جمله راه اصلی موران به گرمی و گرمی به شهر انگوت نیز از دیگر مواردی از که باید در سفر وزیر راه به استان مورد توجه قرار گیرد.

 

اسماعیلی تاکید کرد: این پروژه ها در شهرستان گرمی نیازمند تامین اعتبار از سوی وزارت متبوع است که امیدواریم توجه جدی به خواسته مردم این منطقه صورت گیرد.

کد خبر 938365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha