کمک کانون منتظران نور مریانج به ۲۰ خانواده آسیب دیده از کرونا

سعیدی شکوه گفت: کانون فرهنگی و هنری منتظران نور مریانج با کمک خیرین ۲۰ خانواده آسیب دیده از کرونا را جهت گرفتن وام قرض الحسنه به مبلغ ۵ میلیون تومان به بانک معرفی کرد.

«هاشم سعیدی شکوه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نیمه شعبان تحریک و تهییج بسیار مناسبی را در مردم و مسوولان برای گسترش فرهنگ همدلی و کمک جمعی ایجاد کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران نور مریانج  افزود: در همین راستا کانون فرهنگی و هنری منتظران نور مریانج با کمک خیرین محله به تعداد 20 خانواده آسیب دیده از کرونا با معرفی  ۲۰ نفر از افراد که مشاغل آنها در کرونا آسیب دیده به بانک معرفی کرده و هر خانواده 5 میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت کردند.

 

وی ادامه داد:  همچنین کانون فرهنگی و هنری توزیع مرحله چهارم کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری منتظران نور همدان در 40 بسته همزمان با شب های قدر در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا اجرا کرد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری منتظران نور مریانج افزود: این کانون  با همکاری امام جمعه شهر مریانج ، علاوه بر توزیع سبد کالا به نیازمندان ، تعداد 10 کارت هدیه به ارزش هر کدام 200 هزار تومان به افراد مستاجر آسیب دیده از کرونا اهدا شد.

 

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی اخیرشان به‌ مناسبت نیمه شعبان به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به‌علت تبعات ناشی از کرونا اشاره کردند و فرمو‌دند: « افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند.

 

کد خبر 938392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha