مستند «شجاع مثل علی اکبر» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد

گواهیان از تولید مستند «شجاع مثل علی اکبر» در گروه رسانه ای «ماح»، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی‌داشت شهدای دفاع مقدس، گفت: رشادت های شهدای دفاع مقدس در مقاومت علیه دشمنان و نقش برجسته آنها در جنگ تحمیلی غیر قابل انکار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: این کانون فرهنگی هنری در راستای قدردانی از خانواده شهدا به ویژه یک هزار و 200 شهید گلگون کفن شهرستان جهرم از سال های گذشته اقدام به دیدار هفتگی با خانواده این به حق پیوستگان کرده است.

 

وی بیان کرد: در این دیدارها که با حضور اعضای کانون که بیشتر جوانان و نوجوانان مسجدی هستند، انجام می شود، خانواده و همرزمان شهدا به خاطره گویی و نقش این لاله های خونین در دفاع از کیان نظام اسلامی می پردازند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه بسیاری از این دیدارها به صورت تصویری ضبط و به همت گروه رسانه ای «ماح» این کانون فرهنگی هنری به مستندهای جذاب، تبدیل می شود، خاطرنشان کرد: از جمله این مستندها، «شجاع مثل علی اکبر» است که به همت بچه های مسجد «امام حسین (ع)» تهیه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این مستند مربوط به دیدار اعضای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با خانواده شهید «علی اکبر قناعتیان» است، گفت: در این مستند، همرزمان این شهید گرانقدر به خاطره گویی از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد شهید قناعتیان می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: این مستند به وسیله «امیررضا عطایی» از بچه های این کانون فرهنگی هنری تدوین شده است.

 

 

کد خبر 938423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha