۵ برنامه محوری ویژه  دهه کرامت در بهشهر اجرایی می شود

طاطیان گفت: ۵ برنامه محوری ویژه دهه کرامت با رعایت پروتکل بهداشتی در بهشهر اجرایی می شود.

« علی طاطیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: توجه به امور فرهنگی و محرومیت زدایی مهمترین هدف برنامه های آستان قدس رضوی است و در دهه کرامت امسال هم با توجه به شیوع کرونا تلاش داریم تا با رعایت دستورالعمل بهداشتی برنامه ها اجرایی شود.

 

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی بهشهر افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، محدویت هایی در اجرای برنامه های دهه کرامت هم وجود خواهد داشت و تلاش داریم تا با کم کردن تعداد برنامه ها، بر کیفیت اجرایی افزوده شود.

 

وی با اشاره به برگزاری 5 برنامه محوری در ایام دهه کرامت امسال در بهشهر، اظهار کرد: آزادی 8 نفر از زندانیان، حضور در بیمارستان و عیادت از بیماران کرونایی، تجلیل از خادمیاران و فعالان مقابله با کرونا، تجلیل از تیم های تغسیل و تدفین اموات کرونایی و تلاش برای ایجاد و توسعه پویش خادمین در آذین بندی منازل و کوچه ها در دهه کرامت از برنامه های مهم ما در دهه کرامت بهشهر است.

 

طاطیان گفت: با توجه به اینکه بسیاری از برنامه‌های ملی و مذهبی در سطح کشور تحت تأثیر این پدیده منحوس با محدودیت‌های فراوانی مواجه هستند در بهشهر هم با توجه به محدودیت‌های موجود و بسته به شرایط هر منطقه، طرح‌های گوناگون در قالب‌های خانگی، فضای مجازی و با حضور خادمان برگزار می شود.

 

وی افزود: اجرای پویش جشن‌های خانگی و آذین بندی خیابانی از برنامه های مهمی است که امیدواریم در قالب این پویش شاهد جشن های دسته جمعی در منازل و مناطق مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط اعلام‌شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا دهه کرامت بوده و دهه کرامت امسال به شایستگی مورد تکریم و تجلیل قرار گیرد.

 

طاطیان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ رضوی و اهل بیتی در جامعه تصریح کرد: ترویج و نشر سیره و روش ائمه اطهار(ع) از وظایف مهمی است که ما برعهده داریم و گسترش و ترویج سیره اهل بیت(ع) باید با قوت بیشتری در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 938555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha