ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های اهواز

حجت‌الاسلام موذنی‌جولا گفت: ۲۰ دانش‌پژوه تخصصی مرکز مشاوره حوزه علمیه خوزستان در پنج بیمارستان رازی، طالقانی، سینا، امیرالمومنین (ع) و فاطمه زهرا (س) خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

«حجت‌الاسلام علی‌محمد موذنی‌جولا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: 20 دانش‌پژوه تخصصی مرکز مشاوره حوزه علمیه خوزستان در پنج بیمارستان رازی، طالقانی، سینا، امیرالمومنین (ع) و فاطمه زهرا (س) خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

 

کارشناس اجتماعی حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره اینکه این طرح از سوم خرداد آغاز و همچنان تا عادی شدن شرایط شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد داشت افزود: طلاب در این طرح با حضور در بیمارستان‌ها سعی می‌کنند روحیه امید را در بیماران مبتلا به ویروس کرونا افزایش دهند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه مبتلایان به ویروس کرونا از نظر روحی آسیب فراوانی دیده‌اند اضافه کرد: دلیل این مهم اخبار بسیار فراوان و بعضا غیرواقعی  منتشر شده از این ویروس  است که مشاوران ما در این طرح ابتدا گفتار درمانی و سپس خدمات مشاوره عمومی را ارائه می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام موذنی‌جولا با اشاره به اینکه مشاوران همه موارد بهداشتی را با حضور در بیمارستان‌ها رعایت می‌کنند اذعان داشت: برخی نهادهای درمانی پیشنهادهایی در مورد مشاوره تلفنی به بیمارانی ارائه دادند که در منزل پروسه درمان خود را طی می‌کنند که اکنون در صدد راه‌اندازی این طرح مشاوره‌ای هستیم.

 

وی با بیان اینکه همه خدمات مشاوره این طرح به‌صورت رایگان انجام می‌شود تصریح کرد: این طرح زیرنظر مرکز مشاوره حیات طیبه حوزه علمیه در حال اجرا است، در این مرکز مشاوران با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال دادن مشاوره‌های تلفنی در زمینه‌های کودک و نوجوان، ازدواج، آسیب‌های اجتماعی و ... هستند.

 

کد خبر 938569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha