فراخوان دومین دوره دو سالانه جشنواره ملی داستان کوتاه اردبیل منتشر شد

اسحاقی از انتشار فراخوان دومین دوره دو سالانه جشنواره ملی داستان کوتاه اردبیل خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

«سید ناصر اسحاقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان دومین دوره دو سالانه جشنواره ملی داستان کوتاه اردبیل به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس منتشر شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند داستان های خود را به صورت زبان فارسی و ترکی در هر بخش یک اثر ارسال کنند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: موضوع آثار آزاد انتخاب شده و در بخش ویژه نیز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس مدنظر است و از نویسندگان داستان های منتخب تقدیر و تجلیل خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را تا 15 شهریور ماه به پست الکترونیکی dastan_ardebil@farhangmail.ir و یا آدرس پستی اردبیل، خیابان شهید مطهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، دبیرخانه دومین دوره جشنواره ملی داستان کوتاه اردبیل ارسال کنند.

 

اسحاقی افزود: از ارسال داستان هایی که در کتاب و یا نشریه ای چاپ و یا حائز رتبه در جشنواره های دیگر شده است، خودداری شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: امیدواریم با مشارکت نویسندگان و داستان نویسان استان بتوانیم این جشنواره را با شور حضور علاقمندان این عرصه برگزار کنیم.

 

اسحاقی بیان کرد: چنین جشنواره های می تواند زمینه برای کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان برومند استان و کشور شود و آماده حضور دوستداران حوزه داستان نویسی در این رقابت ادبی هستیم.

کد خبر 938704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha