تاکید نمایندگان بر تقویت فعالیت های کانون های  مساجد در جلسه علنی مجلس

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر تقویت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، در ادامه جلسه علنی یکشنبه 25 خرداد سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در صحن علنی مجلس گزارشی از وضعیت فرهنگی کشور ارایه کردند که در این گزارش اشاره ای به فعالیت 25 هزار کانون فرهنگی و هنری کشور نیز داشتند.

 

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد در جامعه دینی و دولتی که معتقد است پرداختن به امر دین حایز اهمیت است چرا باید مورد توجه قرار نگیرد. کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور سهم بسزایی در عرصه دینی در کشور دارند و باید حمایت های بودجه ای از آنها صورت گیرد.

 

همچنین، هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور نیز ضمن اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: طرح فهما طرحی بسیار خوب بود که از سوی کانون های فرهنگی و هنری اجرایی شد و در آن ایده های برتر به عنوان شاخص معرفی شدند که اجرای این طرح قابل تقدیر است.

 

در ادامه، همچنین سید مجتبی محفوظی، نماینده مردم آبادان نیز گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از جمله پایگاه هایی هستند که باید با ارایه مطالب جذاب جوانان را جذب خود کنند تا ما بتوانیم شاهد تربیت سلیمانی ها، باکری ها و همت ها در این کانون ها باشیم./

 

 

کد خبر 938705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha