️اهدای تجهیزات پزشکی توسط یکی از خیرین به بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: یکی از خیرین این شهرستان، یک سری تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان اهدا کرد.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در اقدامی خداپسندانه یک عدد پالس اکسیمتری، یک عدد ترالی احیای نوزاد و ست کامل لارنگوسکوپ توسط خانواده نیک اندیش عرصه سلامت به یاد مرحوم «حاج محمد رضا آفریده» و «حاجیه خانم فاطمه بهادریان» شیروان به بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان اهدا شد.

 


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان عنوان کرد: با عنایت به مشکلات تامین منابع مورد نیاز و کمبودهای حوزه سلامت، بهترین راه غلبه بر این معضلات استفاده از منابع و ظرفیت‌های غیر دولتی به ویژه خیرین ارجمند در عرصه سلامت در شهرستان شیروان است.

 

 

هاشمی با دعوت از خیرین شهرستان جهت رفع کمبودها خاطرنشان کرد: با وجود مراکز بهداشتی و درمانی متعدد، نیازمند کمک‌های خیرین در حوزه تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان هستیم.

 


وی اذعان داشت: ابتدای امسال خیران با اهدای کمک‌های خود، زمینه خرید دو دستگاه کمک‌ تنفسی (BIPAP) برای بیماران کرونایی و ماسک‌های مخصوص آن را فراهم کردند.

 


وی بیان کرد: این اقدام خیرخواهانه به همت خانم دکتر ملیحه سودانه، متخصص قلب در شهرستان، ۴۲۰ میلیون ریال کمک خیران سلامت برای خرید اقلام کمکی و بهداشتی مورد نیاز بیماران کرونایی این شهرستان جمع آوری شده بود.

 


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان اظهارداشت: این دو دستگاه کمک تنفسی با هزینه ۲۹۰ میلیون ریال از همین محل خریداری شده است.

 


هاشمی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن ۴۰۰ عدد ماسک «اف. اف. پی. ۲» برای پرستاران بخش کرونا و ۶۰ دست لباس مخصوص برای حفاظت پرستاران بخش های کرونا در بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان تهیه شده و ۱۰ عدد پالس اکسیمتری انگشتی نیز از همین محل سفارش داده شد.

کد خبر 938719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha