کتاب «داستان بعضی ها» در بیرجند رونمایی شد

مجموعه شعری «داستان بعضی ها» به قلم «حبیب حاجی پور» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، جمعی از مسئولان و اهالی قلم در بیرجند رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر نبی زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی شامگاه (۲۵ خرداد) در مراسم رونمایی از کتاب «داستان بعضی ها» اظهار داشت: خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند در بحث فرهنگ حرف نخست را می‌زند و به عنوان یک نیاز و مطالبه اصلی محسوب‌ می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه برخی از مراسم‌های فرهنگی از جمله رونمایی از این کتاب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شرایط کنونی انجام می‌شود، افزود: حضور در این مراسم نشان دهنده ارج نهادن به مقوله فرهنگ و ادبیات است.

 

«ایرج مهدی زاده» سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی هم در این مراسم خراسان جنوبی را زادگاه شاعران برحسته و بزرگ کشور توصیف کرد و گفت: شعر و شاعری در این استان جایگاه والایی دارد و شاعران حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

 

وی به جستجوی وجود و معنا در اشعار و ادبیات در عصر امروز هم اشاره کرد و گفت: این دو مهم را می‌توان در محصول تفکر افرادی که به شکل شعر در اختیار ما قرار می‌گیرد، جستجو کرد.

 

در پایان مراسم جشن امضای مجموعه شعر «داستان بعضی ها» با حضور نویسنده کتاب برگزار شد و از حبیب حاجی پور نویسنده این کتاب تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 938768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha