تولید و توزیع ۱۰ هزار ماسک در شهر شوقان

مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت مصلای امام رضا (علیه السلام) شوقان با برشمردن فعالیت های جهادی این کانون در مقابله با شیوع ویروس کرونا از تولید و توزیع ۱۰ هزار ماسک خبر داد.

«هاجر السادات هاشمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به اهم اقدامات و برنامه های این کانون از ابتدای سال تا کنون اشاره کرد و گفت: مسابقه تقلیدخوانی و هم خوانی سوره حمد ویژه نونهالان فعال در مهد قرآنی کانون در نظر گرفته شده که به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری به صورت مجازی برگزار می شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت مصلای امام رضا (علیه السلام) شوقان افزود: بر این اساس فیلمی از قرائت سوره حمد کودکی نونهال که برگزیده بوده و توسط اساتید انتخاب شده در کانال جلگه شوقان ارسال شده که کودکان، فیلم های قرائت خود را به تقلید از آن ارسال و در مسابقه شرکت می کنند.

 

 

وی بیان کرد: تاکنون 50 نونهال در این مسابقه شرکت کرده اند.

 

 

هاشمی همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع تفسیر دعای عهد و معرفی آموزه های دین با زبان کودکانه در فضای مجازی را به دیگر فعالیت ها در ایام قرنطینه و مبارزه با شیوع ویروس کرونا به همت این کانون افزود و گفت: این برنامه ها همچنان ادامه دارد.

 

 

وی دوخت و  تولید 10 هزار ماسک با همکاری نهادهای فعال در مسجد و توزیع آن در قالب بسته های بهداشتی به همراه مواد ضدعفونی کننده و دستکش در سراسر شوقان را به دیگر فعالیت های جهادی این کانون از ابتدای سال تا کنون افزود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت مصلای امام رضا (علیه السلام) شوقان اضافه کرد: توزیع بسته های معیشتی به تعداد 750 بسته و هر بسته به ارزش 250 هزار تومان و اهداء مبالغ کمک هزینه در قالب کارت هدیه به خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا نیز انجام شده است.

 

 

هاشمی تهیه و توزیع لباس برای کودکان، طبخ و توزیع غذای گرم به تعداد 10 هزار پرس و نیز اجرای طرح نان کرامت با همکاری سه نانوایی در شهر شوقان به مدت سه شب را از دیگر برنامه های اجرایی کانون نام برد.

 

 

گفتنی است، کانون فرهنگی و هنری رأفت شهر شوقان در مصلای این شهر فعال بوده که علاوه بر کانون و پایگاه بسیج  دارای خانه قرآن و مهد قرآنی فعال نیز  می باشد.

 

 

 

کد خبر 938782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha