کشفیات مواد مخدر در خوسف ۵۰۰ درصد افزایش یافت

اکبری گفت: در سه ماهه اول امسال، تقریبا برابر کل سال ۹۸، ۵۰۰ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد حسن اکبری»، ظهر امروز (25 خرداد) در همایش دهیاران و شوراهای بخش ماژان خوسف، اظهار کرد: پیگیری های لازم برای ایجاد حوزه انتظامی بخش ماژان تا بالاترین حد انجام شده است ولی در ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل کمبود اعتبار انجام نشده است.

 

جانشین فرمانده انتظامی خوسف با اشاره به شاخص عملکردی ناجا در شهرستان خوسف، گفت: عملکرد  ناجا در حوزه امنیت و تامین امنیت شهرستان خوسف بسیار خوب بوده است که جای تقدیر و تشکر از نیروهای ناجا و گزارشات مردمی دارد.

 

اکبری افزود: در سه ماهه اول سال 99، تقریبا برابر کل سال 98، 500 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشته ایم که با زحمات ناجا انجام شده است.

 

وی از همکاری دهیاران و شوراها با نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت: درخواست داریم که دهیاران با توجه به اینکه مواد مخدر بلای جامعه است، ما را همراهی کنند.

 

جانشین فرمانده انتظامی خوسف گفت: در سال 99، 46 فقره سرقت در سطح شهرستان خوسف داشته ایم که از این تعداد 36 فقره کشف شده است.

 

وی بیان کرد: سرقت امنیت روانی جامعه را خدشه دار می کند، لذا انتظار داریم دهیاران و شوراها به عنوان معتمدین محلی مردم را توجیه کنند تا موارد ایمنی را رعایت کنند.

 

جانشین فرمانده انتظامی خوسف مطرح کرد: در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز نیروی انتظامی نیازمند شاکی قضایی است و دهیاران باید این موراد غیر مجاز را باز گو کنند.

 

 

کد خبر 938944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha